Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Góra
Menu górne mini
Menu górne
Menu prawe
Treść główna
Dół strony

Strona główna

Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Nabór nr 4/2021 - ZAKOŃCZONY - Konkursy - Nabory - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Qwsi” w Ziębicach.

 

Pobierz PDF

Nabór nr 4/2021 - ZAKOŃCZONY

 

Na tej stronie znajdują się informacje dotyczące naboru wniosków w ramach konkursu nr 4/2021 - wzmocnienie kapitału społecznego

 

Ogłoszenie wyników naboru wniosków o przyznanie pomocy – WZMOCNIENIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO - NABÓR 4/2021

W dn. 05.03.2021 r. odbyło się posiedzenie Rady, podczas którego Rada oceniła, wybrała i ustaliła kwotę wsparcia dla wniosków złożonych w ramach naboru nr 4/2021 – wzmocnienie kapitału społecznego.

Lista operacji wybranych zawiera wnioski ocenione pozytywnie: które zostały uznane za zgodne z ogłoszeniem naboru wniosków o przyznanie pomocy, zgodne z LSR, a także zdobyły minimum punktowe. Na liście znajduje się także wskazanie, które z operacji mieszczą się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków.

Protokół z Posiedzenia Rady – pobierz

Lista operacji wybranych ze wskazaniem, które z operacji mieszczą się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu naboru wniosków o przyznanie pomocy w ramach naboru nr 4/2021 dla Przedsięwzięcia IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” – pobierz

Lista operacji wybranych ze wskazaniem, które z operacji mieszczą się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu naboru wniosków o przyznanie pomocy w ramach naboru nr 4/2021 dla Przedsięwzięcia VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką” – pobierz

Lista operacji, które otrzymały pozytywną wstępną ocenę w ramach naboru nr 4/2021 – pobierz

Lista operacji, które otrzymały pozytywną ocenę zgodności z PROW na lata 2014-2020 w ramach naboru nr 4/2021 – pobierz

Lista operacji zgodnych z LSR w ramach naboru nr 4/2021 – pobierz

Lista operacji zgodnych z kryteriami wyboru operacji w ramach naboru nr 4/2021 – pobierz

Lista rankingowa wniosków w ramach naboru nr 4/2021 dla Przedsięwzięcia IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” – pobierz

Lista rankingowa wniosków w ramach naboru nr 4/2021 dla Przedsięwzięcia VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką” – pobierz

 

Sporządzone przez: Karolina Karolczak

Opublikowane przez: Aleksandra Świdzińska

Data udostępnienia: 12.03.2021

 

Ogłoszenie o naborze wniosków nr 4/2021 - wzmocnienie kapitału społecznego

data publikacji ogłoszenia: 22.01.2021 r.

Nr ogłoszenia o naborze: 4/2021

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Qwsi” działające na terenie gmin: Bardo, Ciepłowody, Kamieniec Ząbkowicki, Stoszowice, Ząbkowice Śląskie, Ziębice, Złoty Stok ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

ZAKRES OPERACJI: WZMOCNIENIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO 

Zakres tematyczny operacji: P.[1] IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” oraz P. VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką”

Limit dostępnych środków:

- w ramach zakresu tematycznego:

P. IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” – 15 000 € (60 000 zł)

- w ramach zakresu tematycznego:

P. VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką” – 25 000 € (100 000 zł)

Forma wsparcia: refundacja

Warunki udzielenia wsparcia obowiązujące w ramach naboru:

- Złożenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze.

- Operacja musi spełniać warunki wskazane w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U. z 2019 r. poz. 664 i 2023, z 2020 r. poz.1555).

- Operacja musi spełnić warunki wstępnej oceny wniosków oraz zgodności operacji z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

- Operacja musi być zgodna z LSR, czyli celem ogólnym Co2: Wzrost poziomu zaufania, aktywności społecznej i poczucia więzi z regionem mieszkańców Ziemi Ząbkowickiej, celem szczegółowym Cs. 2.1: Rozwój oferty aktywizującej i edukacyjnej dla mieszkańców obszaru oraz organizacji pozarządowych oraz przedsięwzięciem IV: „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” lub celem ogólnym Co2: Wzrost poziomu zaufania, aktywności społecznej i poczucia więzi z regionem mieszkańców Ziemi Ząbkowickiej, celem szczegółowym Cs. 2.4: Wzrost świadomości ekologicznej i kulturowej mieszkańców oraz przedsięwzięciem VII: „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką”.

- Operacja przyczyni się do realizacji celu ogólnego, szczegółowego i przedsięwzięcia Lokalnej Strategii Rozwoju, przez osiągnięcie zaplanowanych wskaźników.

- Operacja musi uzyskać minimalną liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez operacje takiej samej liczby punktów, o kolejności na liście ocenionych operacji decyduje wcześniejsza data i godzina złożenia wniosku.

- Intensywność pomocy:

w ramach zakresu tematycznego IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” oraz P. VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką”:

- dla podmiotów wykonujących działalność gospodarczą do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców – refundacja do 70% kosztów kwalifikowalnych;

- dla jednostek sektora finansów publicznych – refundacja do 63,63% kosztów kwalifikowalnych;

- dla pozostałych podmiotów – refundacja do 95% kosztów kwalifikowalnych.

Termin składania wniosków: od 08.02.2021 r. do dnia 22.02.2021 r. do godziny 14.30

(od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 14.30)

Miejsce składania wniosków: Biuro Stowarzyszenia LGD „Qwsi”, ul. Stawowa 2a, 57-220 Ziębice

Tryb składania wniosków: Wypełnione wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać bezpośrednio tzn. osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze w 1 egzemplarzu papierowym oraz na płycie CD (wraz z załącznikami, które wnioskodawca posiada w wersji elektronicznej).

Złożenie wniosku o przyznanie pomocy w LGD potwierdzane jest na kopii pierwszej strony wniosku, na egzemplarzu wnioskodawcy przez pracownika Biura przyjmującego wniosek, zawiera indywidualny numer wniosku nadany przez LGD, datę złożenia wniosku, liczbę złożonych wraz z wnioskiem załączników oraz jest opatrzone pieczęcią LGD i podpisane przez osobę przyjmującą w LGD ten wniosek. Wnioskodawca powinien posiadać własny egzemplarz, na którym uzyska potwierdzenie wpływu.

Obowiązujące w ramach naboru kryteria wyboru operacji:

w ramach zakresu tematycznego IV „Razem aktywizujemy mieszkańców i organizacje Ziemi Ząbkowickiej” oraz P. VII „Poznajemy i dbamy o Ziemię Ząbkowicką”:

- Aktywizacja mieszkańców (0 lub 1 lub 2 pkt)                                                                 

- Aktywizacja przedstawicieli grup defaworyzowanych (0 lub 1 lub 2 pkt)                                 

- Innowacyjność (0 lub 1 pkt)                                                                                                                                     

- Zastosowanie rozwiązań sprzyjających ochronie środowiska lub klimatu (0 lub 1 pkt)                                       

- Powiązanie z innymi projektami (0 lub 1 lub 2 pkt)                           

- Wykorzystanie lokalnych zasobów (0 lub 1 lub 2 pkt)     

Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji – 5 pkt.                                               

Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji:

Wniosek o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz wskazane we wniosku załączniki niezbędne do ustalenia spełniania warunków przyznania pomocy.

- Dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów wyboru operacji.

- Dokumenty potwierdzające, że wnioskodawca posiada:

• doświadczenie w realizacji projektów o charakterze podobnym do operacji, którą zamierza realizować, lub

• zasoby odpowiednie do przedmiotu operacji, którą zamierza realizować, lub

• kwalifikacje odpowiednie do przedmiotu operacji, którą zamierza realizować, jeżeli jest osobą fizyczną, lub

• wykonuje działalność odpowiednią do przedmiotu operacji, którą zamierza realizować.

Załącznik „Innowacyjność projektu” (dostępny jest w siedzibie LGD oraz na jej stronie internetowej pod linkiem

http://www.qwsi.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=169&strona=1&sub=168 )

Formularz wniosku o udzielenie wsparcia, wniosku o płatność, instrukcja wypełniania wniosku oraz formularz umowy o udzielenie wsparcia dostępne są w siedzibie LGD oraz na jej stronie internetowej pod linkiem

http://www.qwsi.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=169&strona=1&sub=168

Kryteria wyboru operacji oraz Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (LSR) dostępne są w siedzibie LGD oraz na jej stronie internetowej pod linkiem

http://www.qwsi.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=164&strona=1

Szczegółowe informacje dotyczące naboru, można uzyskać od poniedziałku do piątku
w godz. 7.30 – 15.30 w biurze LGD mieszczącym się w Ziębicach przy ul. Stawowej 2 a, tel. 74 8 191 213, email: biuro@qwsi.pl 

LGD „Qwsi” zapewnia bezpłatną pomoc w przygotowaniu wniosku.

Za prawidłowe sporządzenie wniosku odpowiada Wnioskodawca.

 


[1] P. – litera P. oznacza Przedsięwzięcie

 

Ogłoszenie o naborze pobierz >>

Formularz wniosku:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf)  - wersja 3z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - wersja 3z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z - otwórz

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) - otwórz

3) Biznesplan (wersja 3z)

  • Biznesplan (.pdf) - otwórz
  • Biznesplan (.docx) - otwórz
  • Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) - otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.pdf) - otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.docx) - otwórz
  • Biznesplan (inkubator) - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) - otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) - otwórz

4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz

Uwaga!
11.06.2018 r. została udostępniona wersja 7z: umowy o przyznaniu pomocy

6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (.pdf) - otwórz

Uwaga!
31.05.2019 r. została udostępniona umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

7) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

  • Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (.pdf) - otwórz

8) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)

  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.pdf) - otwórz
  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.excel) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (.pdf) - otwórz

Uwaga!
05.06.2019 r. został udostępniony wniosek o płatność wraz z instrukcją jego wypełniania w wersji 4z

9) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 4z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 4z - otwórz
  • Wniosek o płatność (.excel) - wersja 4z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 4z - otwórz

10) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) - otwórz

  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) (.xlsx) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu - otwórz

Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji: załącznik „Innowacyjność projektu” pobierz >>

Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki pobierz >>

Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych pobierz >>

Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – do pobrania na stronie  www.uokik.gov.pl

Inne dokumenty związane z naborem:

  • Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR) pobierz >>
  • Regulamin Pracy Rady pobierz >>
  • Procedura wyboru i oceny operacji LSR pobierz >>
  • Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów pobierz >>

UWAGA – dla wnioskodawców: 

Zwracamy Państwa uwagę na kilka ważnych kwestii związanych z ubieganiem się o pomoc:

  • Wnioski o przyznanie pomocy mogą być składane osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną – w przypadku reprezentowania Wnioskodawcy prosimy mieć ze sobą upoważnienie do złożenia wniosku.
  • Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków.
  • Rada ocenia Państwa projekt na podstawie złożonych dokumentów wypełniając karty ocen. Dlatego prosimy zapoznać się z kartami ocen, które stanowią załączniki do procedury oceny wniosków. 
  • Wykaz wymaganych załączników składanych wraz z wnioskiem zawiera wzór formularza wniosku.
  • Wnioski wybrane przez LGD są przekazane do Urzędu Marszałkowskiego. Urząd Marszałkowski może poprosić Państwa o uzupełnienie braków, tj. poprawienie oczywistych omyłek bądź wyjaśnienie wątpliwości. Dlatego tak ważne jest jak najlepsze przygotowanie wniosku i wszystkich załączników.
  • W przypadku uzyskania przez operacje takiej samej liczby punktów, o kolejności na liście ocenionych operacji decyduje wcześniejsza data i godzina złożenia wniosku (zgodnie z § 31 ust. 6 Regulaminu Pracy Rady).
  • Jeżeli mają Państwo przygotowaną dokumentację zapraszamy do biura LGD w celu sprawdzenia jej poprawności i kompletności. Prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że nie będzie możliwości sprawdzania dokumentacji w ostatnim dniu naboru.
LGD Qwsi
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez:CMS - FSI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.